offline marketing

Eerlijk is eerijk, in de wereld van offline marketing zijn we groot geworden. Daar weten we dus (bijna) alles van. De kracht ligt in de koppeling met online.

Nu een gesprek aanvragen

OFFLINE WERKT (OOK) NOG STEEDS

Traditionele media winnen weer aan populariteit, omdat ze informatie brengen en omdat ze redelijk exclusief zijn

Hoewel de komst van internet het einde leek te zijn voor gedrukte media en andere ‘gedateerde’ media, zijn marketingcampagnes met offlinekanalen nog steeds een fundamenteel aspect van de marketingmix voor veel organisaties. Volgens een recente studie van Google in samenwerking met Ipsos MediCT spelen traditionele offline media zoals tv, radio en print nog steeds een leidende rol bij online zoekopdrachten naar producten en services. Vanuit onze lange historie in wat tegenwoordig offline media worden genoemd zijn we een ijzersterke partner voor het ontwikkelen en inzetten van uw marketingverhaal via deze kanalen. En waar nodig te koppelen aan online. Uiteindelijk gaat het om de optimale marketingmix.

offline marketing

Grappig genoeg is de term offline marketing pas ontstaan door de opkomst van online marketing. Daarvoor was álle marketing offline. De verschuiving naar online is zó snel gegaan, dat de rol van offline media en marketing nog weleens wordt onderschat. Niet door ons. Kanalen als huis-aan-huis en/of dagbladen, tijdschriften, televisie en radioreclame, promotieteams en buitenreclame, events spelen nog altijd een belangrijke rol in de marketing-mix. En kunnen een goede bijdrage leveren aan het optimaliseren van uw marketing-doelstelling.Tientallen voorbeelden van onze print-uitgaven ziet u hier

 

Hoe wij je OFFLINE STERKMAKEN?

Even de kop hierboven weerspreken….want sterk maken doen we je in de combinatie van on- en offline, op basis van heel goede content

Grappig genoeg is de term offline marketing pas ontstaan door de opkomst van online marketing. Daarvoor was álle marketing offline. De verschuiving naar online is zó snel gegaan, dat de rol van offline media en marketing nog weleens wordt onderschat. Niet door ons. Kanalen als huis-aan-huis en/of dagbladen, tijdschriften, televisie en radioreclame, promotieteams en buitenreclame, events spelen nog altijd een belangrijke rol in de marketing-mix. En kunnen een goede bijdrage leveren aan het optimaliseren van uw marketing-doelstelling.

Volgens ons vierstappen-plan:

01.

Concept

02.

Creatie

03.

Distributie & bereik

04.

Optimalisatie

We zijn zeer bedreven

We zijn zeer bedreven in het maken van een (corporate) magazine. Van concept via teksten naar vormgeving, druk en indien nodig verspreiding. Een magazine wat langer meekan, wat de boodschap van de organisatie uitstraalt, wat een optimale mix heeft van interessant, verrassend, boeiend, onderhoudend en autoriteit. Glossy, een duurzame uitstraling, dik en dun, dat maakt niet uit. Aangezien wij grootschalig drukwerk inkopen, zijn wij in staat scherpe prijzen te bieden en de hele begeleiding voor onze rekening te nemen.

alle expertise in huis

We beschikken over eigen kanalen voor distributie, maar kunnen ook andere, bestaande kanalen inschakelen, zowel online als offline. We kennen de mediabranche als geen ander en kunnen specifiek aangeven welke distributiekanalen het best aansluiten bij welke boodschap.
We bouwen ook vaak voor klanten nieuwe, eigen kanalen of platformen op. Denk aan een algemene website, een event, een magazine of social media page op een specifiek onderwerp, waardoor je in korte tijd thought leadership en zichtbaarheid creëren.
En niet voor niks blijven we focussen op optimalisatie. Voortdurend analyseren, meten en testen wat werkt en (nóg) beter kan.

Wij werken samen met

Laten we gaan samenwerken

Benieuwd hoe ons team voor u aan de slag gaat? Bekijk vooral online vast onze marketing oplossingen om een idee te krijgen van onze werkwijze! Ook kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met ons kantoor in Nijmegen. We helpen u graag geheel vrijblijvend verder met al uw vragen en opmerkingen.

Locatie

Magenta Communicatie
Kerkenbos 1015L
6546 BB Nijmegen

Tel: 024-3454150
E-mail: info@magentapublishing.nl